F.A.Q

Najczęściej zadawane pytania

1. Jakie waluty są dostępne w kantorze?
Oferujemy szeroki wybór popularnych walut, w tym euro (EUR), dolara amerykańskiego (USD), funta brytyjskiego (GBP), franka szwajcarskiego (CHF) oraz wiele innych. Pełna lista dostępnych walut znajduje się na naszej stronie internetowej w zakładce Kurs walut.

2. Czy mogę zarezerwować walutę online?
Tak, umożliwiamy rezerwację waluty online. Wystarczy wybrać interesującą Państwa walutę, określić ilość oraz podać dane kontaktowe. Po dokonaniu rezerwacji otrzymają Państwo potwierdzenie, a waluta będzie czekać do odbioru w wybranym oddziale.

3. Jakie są aktualne kursy wymiany walut?
Aktualne kursy walut są dostępne na naszej stronie internetowej w sekcji Kurs walut oraz bezpośrednio w naszych oddziałach. Kursy są regularnie aktualizowane, aby zapewnić Państwu najkorzystniejsze warunki wymiany.

4. Czy mogę wymienić walutę bez prowizji?
Nie, kantor zarabia na pośrednictwie w kursie wymiany. W przypadku niewielkich kwot kursy są zazwyczaj zbliżone do tych oferowanych przez banki internetowe. Zapraszamy do naszego kantoru – gwarantujemy jedne z najlepszych cen w mieście.

5. Czy mogę wymienić uszkodzone banknoty?
Tak, przyjmujemy uszkodzone banknoty, jednak muszą one spełniać określone warunki, na przykład posiadać więcej niż 50% oryginalnego banknotu. W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszymi pracownikami.

6. Czy istnieje możliwość zwrotu walut lub innych produktów zakupionych w kantorze?
Nie, ponieważ kantor świadczy usługi maklerskie, takie jak handel walutami czy złotem, które są uzależnione od bieżących kursów. Z tego powodu nie ma możliwości zwrotu waluty po cenie zakupu lub sprzedaży.

7. Jak mogę sprawdzić historię moich transakcji?
Wszystkie transakcje są rejestrowane w naszym systemie. Jeśli chcą Państwo uzyskać informacje dotyczące historii swoich transakcji, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.

8. Czy mogę wymienić walutę w weekendy?
Tak, niektóre z naszych oddziałów są otwarte również w weekendy. Szczegółowe godziny otwarcia można sprawdzić na naszej stronie internetowej.

9. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Zapewniamy możliwość kontaktu telefonicznego, mailowego oraz osobistego w jednym z naszych oddziałów. Wszystkie dane kontaktowe znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.

New Client?